fredag 30 oktober 2009

Lider mot sitt slut..

.. Gor tiden har nere i detta ljuvliga semesterparadis.
Ska bli skont att komma hem till nara och kara! Men hade det inte varit for det hade jag garna stannat att bra tag till!!! I Love Thailand. Vi har haft det bra och dagarna har susat ivag.. Fast nu borjar jag kanna mig lite trott.. Beror nog pa att jag inte har sa mycket egentid. Men vad gor val det nar man far befinna sig sa har.. inget ;)

Imorgon satter vi oss pa planet..
Sa nu ska jag pressa allt vad jag kan *hehe*

3 kommentarer:

Suzan sa...

Välkommen tillbaka!

Anna sa...

Att få njuta av solen är jag ruggigt avundsjuk på. =)
Hoppas iallafall att flygresan går bra och välkommen hem till kylan i Sverige! =)

Neta sa...

Välkommen hem igen=) november går lite lättare när man förberett sej med sol och bad;-) /Kram