måndag 19 oktober 2009

Fröken duktig.

Tycker jag allt att jag varit ;) Lite i alla fall..
Jag har lyckats uppdatera lite i webbutiken känns skönt.
Även om det inte är i närheten av vad jag borde lägga in..!!
Så har det ialla fall hänt något :)

Man sambo är inte direkt glad.. Kan bero på att han fortfarande inte är frisk. Han trodde i morse att det var okej, tills han tagit sig till å från dagis.. Helt slut å kallsvettig, hostar som en tok å har "andningsbesvär". Han ska till doktorn imorgon (sa han)
Vore rätt så skönt om han kunde bli frisk nu!! Har pågått en 1v nu.
Det tar inte bara på honom..

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Och han ska väl med till Thailand? Då får han rappa på med tillfriskningen!

MissC sa...

Nej han ska inte med.. ;) Jag åker med jobbet å då kan jag ju inte ta med familjen :(

mamsen sa...

Du är duktig gumman!
Pussa lillkillen och hälsa ktyapå dig till Conny

nillas liv på pinnen sa...

Ja, just ja...
Det visste jag ju!