lördag 3 oktober 2009

SmyckesTävling!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!
Vinnaren kommer under dagen att presenteras!

Okej gott folk.. Nu så var det äntligen dags för tävling!!

Vinnaren i dragningen får detta armband. (annan text)
Valfri (blank) text & hjärta finns som motiv. (Jag bankar in själv)
(Armbandet är silverpläterat med ett togglelås.)

Tävlings regler:
Kommentera under detta inlägg en gång per person.
Skriv önskad längd på armbandet & text.
Kopiera inlägget med bild på din sida å länka hit & notera att detta är gjort.
Å vips så har du chansen att bli ägare till ett unikt armband!

Tävlingen avslutas den 10:e Oktober å dragning kommer att ske.
Just ja..
Har du ingen blogg ange din mejladress eller länka på Facebook :)
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!! Kl.10.45

48 kommentarer:

Agneta sa...

Åh, jag vill vinna!!! Jag skulle vilja ha texten Lycka
*håller mina tummar*

Singelmamman sa...

Hej igen... hm jag glömde det väsentliga, längd på armband och text.
Längden är 20 cm och jag vill gärna att det står: Lycklig

Hej från en virrig en

Tant Trassel sa...

aloha. här ska jag va mä tror jag. Vet ej text och strl än, men jag är mä :)
Har länkat till tävlingen på min blogg. Var d mera man skulle göra?
kram
Karina

sockernos sa...

Hej hej vill oxå jätte gärna vinna ett armband som det står EMILIOS MAMMA på hihi strl vet jag inte än;) kram kram jessica Lassen Altier

Ulrika Gabriel sa...

Hej!
Hittade hit till dig när jag var ute och "bloggsurfade". Härlig blogg du har!
Så vill jag så klart passa på att tävla om ditt jättehärliga armband.
Måttet på armbandet ska vara 21 cm och texten "TILLTRO".
Jag har lagt upp bild och länk på min blogg och nu håller jag tummarna.
Allt gott! önskar Ulrika

Suzan sa...

Hur mkt kostar det att beställa ett sådant armband av dig?

~Johanna~ sa...

Jag är med! 18cm o texten: jag kan

ninnie sa...

Hej! Ja, gillar ju dina smycken så jag vill gärna vinna ett! Kärlek är mitt val. Kram, ninnie

Malou sa...

Jag e oxå me :D
20cm text changes

// Malou

Anonym sa...

Gosh va fina smycken du gör
Tar chansen att vinna ett..
20cm -text: Fånga dagen

Nu är det länkat hit från min blogg :)

Suzan sa...

Minns inte om jag kommenterade så gör det igen, jag vill tävla o vill ha ett armband med texten "I CAN REST WHEN I'M DEAD!"


Nu hoppas jag på tur!

Anna sa...

Jätte fint armband!! Jag vill också vara med och tävla! =)
Har länkat till dig i min blogg.
Och skulle jag vinna (hoppas hoppas) så skulle jag gärna vilja ha ordet Egoism.

Ha en bra dag!

Annica sa...

Superfint, vill vinna den som en present till min bästa vän!

Text: A&C 30 år -09
(Om det får plats)
Annars bara:A&C

Längd: 20 cm

Har lagt upp bild o länk här:
http://ankansplaskdamm.blogspot.com/2009/10/tavlingsdax-igen.html

evamar - tävlingsblogg sa...

Supersnyggt. Måste be att få återkomma om längd om jag vinner för jag hittar inget bra att mäta med... Texten blir dock FROM THIS MOMENT.

Håller alla tummar och har länkat här:

http://evamar.blogg.se/2009/october/armband-10-oktober-1.html

Carita sa...

Hej! Jag är gärna med :)
Om jag vinner skulle jag vilja ha texten Strong och 20cm.

Har länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/armband.html

ha det gött! /Carita
turkost@gmail.com

jessie sa...

Åh så fint smycke! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag vilja att det stod ordet "Hope" på armbandet med längden 18-20 cm. =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-ett-smycke-2.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Anonym sa...

om jag vann skulle jag villa att det stog follow your dreams
vet inte om det får plast annars så vill jag att det står bara dreams

jag har så klart länkat;
http://myfashionstory.blogg.se/2009/october/tavla-om-en-ur-snyggt-armband.html#comment
min mail:mathildaros@hotmail.com

Gabbies sa...

Hej! Jag är gärna med o tävlar om det fina armbandet. Vill att det ska stå G♥M föralltid om det får plats annars bara G♥M. Längd 22 cm.
Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/october/armband-med-valfri-text.html

Håller alla mina tummar och tår!

Ha en bra tisdag!

Lillan sa...

klart jag är med. supersnyggt ju.vill ha orden "Lycka Lycka Lycka" på mitt och längden 16 cm

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/october/armband.html

mail: litenmentuff@live.com

T Ä V L I N G sa...

Hej på dig, om jag får vinna ett utav dina bedårande armbamd kan du få en permanent länk på min tävlingsblogg där jag tipsar om tävlingar och även håller i egna!

Jag skulle vilja att det står Wragne och längden 20 cm!

och ja jag har skrivit om din tävling i min blogg!

http://contest.blogg.se

Therese sa...

Jättefina armband!

18 cm och texten LYCKA

http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2009/october/vackert-armband-10-oktober.html#comment

julia sa...

jag har kollat lit i din webshop ochså. du är verkligen jätteduktig.
har länkat dig till dig i ett inlägg.
jag hoppas verkligen att jag vinner, och i så fall skulle jag vilja ha ett armband på 20 cm med texten KOKY <3
(om du kan sätta in hjärtat där mellanrummen är?)
/julia

Josefin sa...

Heej!
Jag vill vara med och tävla :)

Om jag vann skulle jag vilja att det stod Hope på armbandet och storlek 20 cm.

http://josefinstavlings.blogg.se/2009/october/vinn-armband.html

ERika sa...

Länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar
!/cm och ordet LYCKA

Andrea sa...

Hej, jag vill jättegärna vara med och tävla om det fina armbandet,
längd 20cm text LYCKA RONJA LYCKA

jag har tyvärr ingen blogg men e-postadressen är

andrea.sandell@gmail.com

Anonym sa...

hej. vill tävla med. vill att det ska stå kärlek. om jag vinner så kommer jag med armmåttet.. :)martina_holst@hotmail.com

Ozzys mor sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla =)
http://ozzysmor.blogspot.com/2009/10/tavling-armband.html

Tror jag vill ha 19 cm och text: Ozzy, eventuellt nån hjärta oxå?
Håller tummarna =)

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla om det fina arbandet. Och skulle jag ha turen på min sida så skulle jag vilja att det stod Wilma Filip Maja, och längen 20cm.

Nu håller jag alla min tummar och tår och hoppas hoppas hoppas:)

Har länkat i min blogg

Linda

Anonym sa...

Jag vill gärna delta i denna fina tävling!
Om jag vann skulle jag önska mig att det stod HOPE på armbandet och jag tror det skulle vara 19cm.
(santtu_nyberg@hotmail.com)
Jag har ingen blogg, tyvärr. Hoppas du har det bra!

Anonym sa...

jag vill så gärna vinna!! äntligen en tävling där just JAG kan vara med jag som INte har någon BLOGG! vill jättegärna vinna skulle vara så kul om jag kunde få vinna!

mail: alllexandraa@live.se

Nelly sa...

Jag är med! Om jag vinner så skulle jag vilja att det står Nelly Laura Jarmo :) 18 cm :)
http://nellym.blogg.se/tavlingar/2009/october/vinn-armband.html är länken

Monika sa...

Hej! =)

Om jag vann så skulle jag vilja att det stod "Appétit" på armbandet. 14 cm skulle säkert sitta bra. =)

Här är min länkning; http://monnes.blogg.se/2009/october/armband-10-oktober.html#comment

*Håller tummarna!*

Anonym sa...

GUD vilket snyggt armband! Om jag skulle vinna så skulle det få stå kärlek på armbandet och längden skulle vara 18 cm. //Karin

karin_soderberg1983@yahoo.se

Sofie sa...

Åh vad fint. Jag vet inte vilken längd men normal? Alltså jag är normal byggd så jag tror samma som du skulle ha skulle passa!

Hoppas jag vinner för det skulle representera mitt förhållande. TRUST. Omg im in love with it.. Alltså armabandet ahah =)
Kramar
email: ssnuttan@live.se

kurrelina sa...

Jag är inte hemma när dragningen är men jag hoppas jag vinner och får meddelande när jag kommer hem igen den 26:e nov.
Jag har länkat från min facebook sida:
Annette Eriksson
Du kan se den där.
längd på armbandet bör vara 23 och text...Gör du texten själv??
I så fall vill jag det ska stå Monir.
eller Annette
Håller tummarna....kramis

Annelie sa...

Jag vill vara med!
Om jag mot all förmodan vinner vill jag att det ska stå..hmmm.. Evelina, vet inte längden, eller vilken som skulle vara bra..kram//Annelie

pillan sa...

men vilken helt underbar tävling ..
och vilken fanstasik blogg du har ..

självklart så vill jag vara med och tävla , och jag har länkat till dej från min blogg ..

som text om jag mot förmodan skulle vinna (vinner alrig på sånt här).. vill jag att det står
"40 and fab"
längden får jag återkomma med om jag skulle vinna !!

Må gott

Egater sa...

I would love to win this kind of beautiful bracelete!
And text could be "Rahulendaga"
Greetings from Estonia
egateris at gmail dot com

nillas liv på pinnen sa...

Va skumt att inte min förra kommentar kom med!
Men nu då.
TRUST vill jag ha för jag känner verkligen för det ordet. 18 cm? Har tjuvkollat i de andras kommentarer och det ser ut som 18 cm är något slags medelvärde =)
Kram!

Helena sa...

Nu är jag oxå med o fightas om ditt speciella armband.OM jag vinner så ska längden vara 18 cm och det ska stå Love Happiness.

Kram från mig

Ida sa...

Åh, jag är såklart med o tävlar!! ;)
Amilia skulle det stå på armbandet om jag vann. Längden.. hmm.. 18-20 cm?

Kram på dej!

Amanda sa...

jag vill absolut vara med och tävla om detta underbara armband. Jag skulle vilja ha texten Älskad och gärna ett hjärta.
Längd 20 cm.

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/october/tavling-armband-3.html

Hoppas på tur! ♥

Maria sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Om jag vinner vill jag ha ett 21 cm långt armband med texten Serinity. Lägger en länk till höger i min blogg.
Hoppas du får en fin helg!

http://amundsson.blogspot.com

Anonym sa...

Hej Suss!
Självklart vill jag också vinna ett smycke av dig. Som relativt nybliven änka önskar jag texten Fight!

Jag har inte lärt mig länka ännu, men jag kan göra god reklam i Värmland ändå...

Kristina Rinnsjö

Unknown sa...

Hej

Jag deltar jättegärna i din tävling. Om jag vinner önskar jag längden 20 cm och att det står: Ludwig Linnea Johan

tack på förhand.
/Camilla

LabHäxan sa...

Hej! Oh vad roligt jag älskar tävlingar, och deltar gärna. Om jag vinner vill jag ha längden 17 cm och att det står: Digital Love plus en hjärtsymbol

MissC sa...

Så är tävlingen avslutad!!
Lycka till önskar jag er alla!!!

Kramen Sussi

Anonym sa...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu