måndag 26 oktober 2009

Sawadee kaah!!

Har ingen aning om hur det stavas.. Men halla pa er!!
Bor pa ett stort lyxigt komplex!!! 3 pooler, gratis afternoon tea och fri evening cocktail. Eller ja, det ar val inraknat i boendet, inget billigt stalle!
Vadret ar kalas!! Helt fantastiskt underbart! *njuter*
Det kanns som om man varit har langre an tva dagar..

Flygningen ner satte sina spar pa oss alla..
Jag var vaken, sov inte en blund fran 7 pa lordagen la mig forst efter *javlar, blev biten av en mygga* typ, kl.o2.30 svensk tid sondag natten!! Sa jag var vaken i totalt 37,5 timmar!

Bilder blir det inga nu.. Jag lanar datorn pa hotellet. Det heter Sofitel & ligger i Hua Hin (kolla dar om nyfikenheten tar over ;)) Nu ska jag ta en dusch & vila lite.. Sen blir det shopping & mat :)
Ha det sa bra & hoppas vadret inte ar allt for uselt..!!

Sawadee Kaah!!

6 kommentarer:

Agneta sa...

Åh.... lycko dig!!! Här är det grått, brunt och 100% luftfuktighet, i form av duggregn.

Unknown sa...

Hej Sussi!

Jag förstod nästan att det var dags för resan. Hoppas att du har det jätteskönt i underbart klimat och miljö. Hoppas att inte veckan går för fort.

Mvh Christina

mockapocka sa...

jösses vilket ställe! Var inne och kollade på bilder. Förstår att du mår som en prins(essa). Kanske lite avundsjuk just dag. Regn och rusk. Fortsätt njuta!

nillas liv på pinnen sa...

Vädret är überuselt!!!
Dessutom är det plötsligt mörkt som i en potatissäck...
Njuuut, medan du kan!

Mamma J sa...

Förutom den där biten med hur länge du var vaken i ett sträck - så låter det helt underbart!!!

Ser fram emot att åka - vi sticker om mindre än 5 veckor!

Anna sa...

Åh det låter hur härligt som helst!! =)
Känner av en viss avundsjuka, men jag får trösta mig med att jag får njuta av Egyptens värme om några veckor. =)
Hoppas att du får en grym semester iallafall!