onsdag 21 oktober 2009

Jävla äckel!!!!

En väninna ringde igår å berättade om att hennes yngsta på 7år svarat i telefonen.. Hon hörde inte riktigt vad personen i andra änden sa. Mamman hörde dottern på avstånd, hur hon undrade vem det var.
Då de brukar få samtal långväga ifrån så tänkte hon att det var det. Men så efter ett tag kommer dottern å säger att det är någon som hon inte vet vem det är..
Och att han undrat hur gammal hon är, och när han fått veta detta undrade han om hon hade strumpbyxor på sig..!!! Efter det så frågade han henne om hon ville lyssna på honom när han rönkade på sina strumpbyxor!!!!!!
Då mamman haffat luren hade såklart äcklet lagt på.

Jävla avskum!!!!!!

Man varnar barnen för en massa..
Okända människor på platser å i bilar odyl...!
Att inte släppa in ngn okänd eller följa med ngn okänd.
Men detta med telefon är ju inget man tänker på..!
Men nu gör jag och min väninna det kan jag lova!!
Det är fan att de ska finnas en massa sjuka typer!!!

6 kommentarer:

mockapocka sa...

Ja, fy fan!
(min vokabulär hittar inte ord för idioten)

nillas liv på pinnen sa...

Ja, fy fan va olustigt!!!
Det gick inte att spåra samtalet?

MissC sa...

Nilla: En av dem hon pratade med på polisen sa det.. En annan sa att det troligen inte går då dessa typer oftast har hemligt nummer.

Agneta sa...

Men fy vad äckligt!!!
Jag råkade ut för en blottare när jag var liten och fy vad jag kände mig äcklad länge efter det...
Usch för sådana sjuka idioter.

Kai Vähälä sa...

vad sjukt ju..

3Lmamma sa...

Sjukt, äckligt, obehagligt..J-kla svin, äckel-päckel...finns inga ord för sådana avskum..men upprörd och arg blir man!!!!Grrrrr...att det finns sådana människor!!!!