måndag 12 oktober 2009

Nedräkning på allvar!

Det är såååå kallt nu!! Jag fryser mest hela tiden!!
Men om 12 dagar, ja 12 dagar då befinner jag mig på planet mot värmen.. Ahh.. Vad det ska bli sköööönt!!!! Funderar skarpt på å "försvinna" där nere, så dyker jag upp på vårkanten igen ;) Bara ett litet problem.. William, hur skulle jag klara mig utan honom?!! Nä, jag får nog snällt följa med tillbaka, å frysa mig igenom hela förbaskade vintern. Jag är ingen vintertyp inte alls!!
Så jag är överlycklig över att få spendera en vecka med sol å bad!! Det ska jag ha med mig hela kalla vintern!

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Och var ska du sila sand mellan tårna?

Agneta sa...

Härligt!
Jag är en vintertyp och bara längtar efter snö och frost! =)
Men värmen hade varit skön en vecka i november, innan snön kommer!

Mamma J sa...

Det låter så underbart när du beskriver det!

Om en månad och 14 dagar så sitter JAG på planet mot samma värme. Men, jag skall få vara där i två veckor :-)

Men, däremot så får jag betala själv, haha!

Du skulle väl åka med jobbet, visst?

MissC sa...

Nilla: Thailand :)
Mamma J: Japp det är med jobbet. Men 2 veckor är ju inte helt fel.. Byta kanske? ;)