söndag 11 oktober 2009

Papas å Ikea

Igår kväll åkte jag in till den stora staden för en tjejmiddag..
Firade min goa väninna Kikki som blivit vacker ålder ;)
Vi befann oss på Papas (Italiensk liten bakficka)
Per Gessle var där med.. Tydligen oanmäld då personalen hängde över vårt bord för att se om vi ev skulle gå. Men se det skulle vi inte! Till slut blev det ett ledigt å då förstod vi deras intensiva påpassning när PG "uppenbarade" sig.

Vi hade mysigt å trevligt, maten var superb å vinet (husets) okej. Det blev ett glas å sen en massa vatten. Men är seg idag ändå. Man (jag) är ju inte van den sena tiden *skratt*

Idag bär det iväg till Ikea en sväng.
*hoppas det är lite folk* (troligen inte)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin blogg, återkommer GÄRNA?
Läste att Du är stolt för Din mamma, det är mina ocså, slutade röka efter 45 år och har varit rökfri 4år 6 månader, men började snusa FY FY FYYYY, men nu slutad inte snusad på 2 månader, känner mig mycket duktig.
Kram /Irene

MissC sa...

Du är välkommen :)
Duktigt att klarat av att sluta med gifterna!! ;)