söndag 11 oktober 2009

Vad jag ska å vad jag har.

Nu ska jag ta å krama kudden..!!
Ikea var relativt snabbt avklarat.. Sambon har liiite brådis när vi väl är där..! Vilket resulterar i att vi inte köpt allt vi behöver. Så det får bli en tur med sällskap av det kvinnliga könet istället :)
Väl hemma röjde jag runt ordentligt i Williams rum. Så nu är det rensat å fixat med lite mer förvaring.
William tyckte det blev..
-Såååå snyggt mamma! Har du gjort allt detta..? Coooolt.
Så jag har en nöjd son nu :) Men bättre ska det bli. Någon ggn..

Önskade att de där programmen där man får omgjort hemma kunde ramla in här.. Det skulle vara så skönt å få allt som behöver fixas, fixat! Å stajlat, å lösningar som man inte skulle komma på själv åååå. Ja, ja..
Drömma går ju ;)

Natti natti.

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Skulle jag också vilja!
Men de fick nog börja med det där programmet Rent hus...

3Lmamma sa...

Jag hänger gärna med på IKEA nästa gång....puss