torsdag 19 mars 2009

1:a gången....


...Jag köpte en bok till min darling, var idag!! Fatta att vi har känt varann sedan 1992!!!! Och detta är första ggn jag köper en bok till honom! Sen han ramlade efter sitt ryggskott så läste han ju en bok på ett par dagar. Vilket aldrig hänt förut! Att han ens tittat å ngn!! Nu har jag ju redan gjort ett inlägg om det i den förra bloggen..
Men det tål att upprepas då jag fortfarande är i chocktillstånd ;) Och då den var skriven av en svensk m verklighetsbasering så borde ju denna passa!! Och han har redan börjat läsa. Nu sover han, så jag får höra imorgon vad han tycker.
Wow... Insåg just hur mycket klockan ÄR!!! NATTI NATTI

2 kommentarer:

Anonym sa...

Boken är kanonbra, den ska även du läsa!

Anonym sa...

Hej!

Vad fint du fått det på din nya blogg! För följa dig här i fortsättningen