onsdag 25 mars 2009

Jag, jag, jag

De här dagarna har jag känt mig lite upp & ner. Men inte riktigt kunnat sätta fingret på vad det är. Å det kan jag fortfarande inte göra! Mitt huvud, nacken å axlarna spökar fortfarande men huvudet är något bättre nu :) Där emot så har mina känslor svängt en del och jag har reagerat på ett sätt som jag inte brukar. Jobbigt!!! Och varken charmigt eller kul! Men jag tror att det är på väg att svänga nu, det känns lite lättare i sinnet nu.

Sista jobbiga var när jag gjorde ett fel på jobbet idag.. Jag hatar att göra fel! Då jag är detaljpedant så tar jag det extra "hårt" ;) Men jag har med tiden lärt mig hantera detta, fast idag så gick det sådär.. Men det löste sig! Och känslorna svängde rätt igen. Så jag tror att jag är på rätt stig igen :) Jag vill tillbaka till mig och min kreativitet.
Jag kräver det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

PMS?
Vårkänslor som hamnat snett?
Hoppas det går över snart! Det är jobbigt när man mår sådär konstigt... när känslorna leker rysk roulette med en...

Kram!

Anonym sa...

Känner sååå igen den där frustrerade känslan när jag gör något fel (t ex att glömma viktiga saker är typiskt för mig.) Jobbigt att det ska vara så! Att det inte är självklart att man gör fel då och då. Man är ju bara människa. Och man lär sig ju när man gör fel. Ändå kan det kännas så kritiskt...