söndag 29 mars 2009

Lite kreativ...


..Har jag lyckats vara idag :) Wiiiihoooo det var på tiden!! Nu är det bara att hoppas att det fortsätter så. William har vart hos sin dagisbästis så då fick jag helt egen tid.. Sååå skönt! Och jag lyckades få ihop lite smycken :) Annelie har beställt dessa.------------>
Jag ska uppdatera lite i webbutiken också.. Senare i kväll. Den här dagen, gåendes i mina älsklings mjukisar HELA dagen behövdes! Jag har endast vart utanför dörren för å vattna grannens blommor. Nu ska jag fixa lite till.
Ha det bäst tills vi hörs igen :)

4 kommentarer:

mockapocka sa...

Vilken fin sida du har gjort!
Jag får fasiken också gå över till blogspot. Dvs den dagen då jag vågar lägga ut bilder...då ska jag byta.

AnnelieH sa...

Åhhhhhhh, där är dom!!! *längtar* Vi måste ses snart, haha! kram på dig//Annelie

Nini sa...

Så fina!

stort och smått sa...

Jättefina! Jag gillar örhängen som hänger lite, men jag är superkänslig för allt som inte är guld eller kirurgiskt stål.

Jag tänkte få tummen ur och köpa ett armband, men det där med att mäta... tar emot. Varför vet jag inte. Borde ju kunna mäta ett befintligt armband *kom på*!

Är det måtten mellan låset och sista ringen som du vill ha?