måndag 23 mars 2009

Lättare..

Jag känner mig lättare nu än tidigare idag. Trots huvudvärk... Jag har tagit värktablett & hoppas att den försvinner. Men irritationen är borta :) Annelie du får ta cred för det!! :) Tack!! Å så har jag fått lite pyssel gjort.. Ska fixa med lite bilder å så också.

I morgon då ska jag på anställnings intervju.. Pirrigt!! Spännande!!! Visserligen inte heltid men det är bara den ekonomiska delen som vill ha det. Jag kan jobba deltid :) Ja, ja ni kan väl hålla tummarna för att de gillar mig å tycker att jag kan få komma å jobba med dem. Det är i barnomsorgen, jag har vart där för många år sedan. Även med ungdomar har jag jobbat.. Jag tror/vet att jag skulle göra det bra! *jag skryter inte*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska hålla alla tummar, stenhårt!!!!
Kram

3Lmamma sa...

Tummar & tår håller jag...men jag vet du kommer få det!P&K

Anonym sa...

Det fixar sig nog, jag tror på dig döttra mi....
(Jäkla bök för att få i väg en kommentar).

Anonym sa...

Vi ses imorgon, håller mina tummar hårt! Kram på dig..//Annelie!