tisdag 31 mars 2009

Nattsudd..

Natten har varit katastrof!!! Känns som om jag knappt har sovit.. Det blev inte bättre av att K inte kunde sova å var uppe å nattvandrade (som vanligt). När jag vaknade kändes det som att jag nyss somnat! Jag är snurrig i bollen å tung i kroppen!! :( Perfekt när man ska in på ett nytt jobb å göra ett gott intryck!! *SUCK*

William är fortfarande hostig å vill inte gå på dagis, så han får vara hemma. Vilket passar mig utmärkt då jag börjar efter lunch å inte alls är är fit for fight å fixa inför dagis!! När darling kommer tillbaka från verkstan med vår SKIT bil så kan jag dra å William vara med honom..

Nu ska jag hänga upp tvätt som skulle hängts upp igår ;)
Sen får jag ta en tablett mot huvud, nacke å axlar.
De kanske försvinner!! :D Hehe..

Önskar er en najs dag!

4 kommentarer:

stort och smått sa...

Jag har sett bilder på dig förut, men det är alltid roligt att få se bilder ändå! (jag är ju bildoman!) *fniss*

Lycka till idag! Ta en balja starkt kaffe och en nypa frisk luft!

Helena sa...

Hej tjejen tack för ditt positiva inlägg! Så du har varit till Thailand 2 ggr! Ett trevlig land och mycket trevliga människor och dessutom god och billig mat. Ska resa dit en dag. Men jag tvekar fortfarande OM jag ska åka. Elias vet ju knappt va sol är som föddes på hösten. Han gömmer sig under filten när vårsolen lyser i ögonen på han...hehe....skämt åsido jag VILL åka men kanske ska börja med en kortare resa ändå. Börjar bli hönsig på äldre dar och vill inte det ska bli jobbigt för han, men det kanske är jag som lider av för hög värme. Jag är ju inte heller van. Vintern har varit alldeles för lååååång. Men en sak är säker...resa bort nånstans SKA jag göra och det är snart. Sådär som du har skrivit känner jag mig nästan varje dag :-D Jag tar flera koppar kaffe och sen är det bara ta emot dagen med öppna armar. Kraaaaam till dig

Frida sa...

Eftersom du säger att du skapar mycket, menar du då att du ritar och målar? Älskar själv att rita och måla. Jag älskar penna och papper helt enkelt, särskilt eftersom jag utan det inte kunnat skriva.

mockapocka sa...

Hoppas det gick bra på nya jobbet och att du får en lugnare natt i natt!