måndag 30 mars 2009

Dagen blev inte riktigt..

..Som tänkt från början. Jag lyckades få i färg i min gråspräckliga utväxt! (Ursäkta den oputsade spegeln..) My G.. dags å klippa mig ser jag!! Klicka INTE på bilden!! Vill inte skrämma slag på er!!!
Mitt i mitt hårfärgande kommer en av mina kära grannar och frågar om jag vill ha ett arkivskåp.. OM JAG VILL HA...???!! Jaaaa det vill jag! Å så fick jag lite andra grejjer också :D Skåpet ska hämtas i helgen. Tack snälla snälla!!! Det är samma granne som jag fick bunten med de handgjorda pappersarken.

Sen tog jag och William pendeln för att bege oss till Hägersten. Vi gjorde en avstickare till Farsta C för å uträtta lite småärenden.. På tunnelbanan därifrån mot Mikela och barnen ringer mobilen..
Det är Mikela, hennes yngsta son har ramlat på dagis och brutit armen!!! :( Vilken sabla otur!! Hoppas det inte är en allvarlig fraktur och att allt gått bra!? (har inget hört än..)
Så det var bara för oss att vända! William tyckte det var trist, men mest trist att F brutit armen. Min lille killes empati lyste ur ögonen, han såg sååå orolig ut.
Krya på dig F från oss!!

Nu sitter jag här å har pirr i kroppen inför morgondagen..!!! Jag ska ju jobba 1:a ggn som vikarie på ett fritids. Det har jag nämnt tidigare, vad jag inte nämnt är att jag fick numret av Annelie så tack härliga kvinna!!!! :) Vi blir nästan kollegor *fniss* Hoppas de blir nöjda med mig å att jag får fler pass än dessa 3 denna vecka. *håller tummarna* Pirr Pirr Pirr!!!

5 kommentarer:

stort och smått sa...

Lycka till!!! Det kommer säkert att gå jättebra!

Kram kram!

AnnelieH sa...

Jaaaaa, jippieeeeeee!!!! Det ska bli så roligt! Då kanske jag hämtar Maxen hos DIG imorgon, hahaha. Omg, det är så overkligt..så jag sitter här och skrattar högt! För ett par månader sedan kände vi inte varandra och nu gör vi det och du ska vikarier på mitt jobb..! Me like you, puss! //Annelie

stort och smått sa...

Ska vara på samma ställe?!
Vad kul i så fall!!


Och kul att se bild på dig! Alltid roligt att få ett ansikte på folk!

mockapocka sa...

Ha det så roligt på "fritte"! De kommer säkert älska din kreativitet!
Vilka fina smycken du gör, tycker jag.

Mita sa...

Ha nu en helt fantastiks dag på jobbet!
Jag har fixat med mitt armband så nu är det på plats igen..