tisdag 24 mars 2009

Gott å blandat

Vill ni veta hur det gick idag.............!?

Det gick bra :) Jag blev uppbokad 3 dagar nästa vecka redan!!! Jag ska vara på fritids då, det var några år sedan.. Pirrigt!!! Sen bar det iväg hem å fixa mat till familjen. Thaifisken blev det igen :) SÅ GOTT!!!

Lillkillen min lilla älskling har haft huvudvärk här på eftermiddagen/kvällen. Hoppas bara inte det är jag som "läcker" min huvudvärk!!? Jag har haft den nu i 2 dagar så där konstig igen.. Som migrän men ändå inte migrän.. Jag fattar inget, men ont gör det å jobbigt är det. Ska in till stan å jobba imorgon, känner mig inte direkt taggad just nu.

Vi har haft samfällighetsmöte ikväll också, jag åtog mig en uppgift... Kontakt person för lekplatsen. Blir intressant å se om jag vet vad jag gett mig in på. *skratt* Nä jag VET att det finns betydligt tyngre poster än så. Å de känner jag inte för i dags läget!! Lekplatsen å jag passar nog ihop *skratt*

Nä gott folk jag mår s*k*i*t så nu ska jag sova!!

Jag skulle vart runt å kommenterat hos er.. Men jag fixar inte det ikväll! Sorry.
Tack å hej..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att gå jättebra!!!! Jag tror inte att du läcker min vän.. Tänk inte ens tanken..Hoppas ni båda mår bättre snart..kram!
//Annelie

Anonym sa...

Är det spänningshuvudvärk? Hoppas den går över snart...
Hoppas du får en bra dag!
Kram

Anonym sa...

Hoppas att du vaknar upp till en bättre dag utan huvudvärk!!

Anonym sa...

Jag skickar dig en kram och hoppas att du mår bättre idag..kram kram kram!

3Lmamma sa...

Sööööööööötis!
Inte läcker du!!!!
Men hoppas innerligt att ni båda slipper huvudvärken idag...och alla dagar framöver.
Ha, jag visste det! klart du fick det, så kul och spännande..Har du någon "ledig" dag nästa v för mig?P&K