tisdag 31 mars 2009

Vimmelkantig.

Tänk att pyssla å få betalt :) Det har jag gjort idag! Det gick bra. Imorgon ska jag låsa själv! Scaaaaaryyyy ;) Men det går nog bra! Men lite läskigt då man inte alls är inne i rutinerna å inte har en susning om alla barnens namn..

Jag mår faktiskt S K I T, men jag klarade av dagen, nedfallet kom på vägen hem.. Men det hade något gott med sig också *skratt* Lärde min darling att göra hemlagade köttbullar. Såsen fixade jag men resten stod han för :) Nu ska jag snart hoppa i säng! Jag vill må BRA imorgon!!! Pleeeeassssse!!

Jag lovar att titta in till er, om jag orkar dimper det ner nån kommentar.. Men om inte tänker jag på er ändå!!
PÖSS

1 kommentar:

AnnelieH sa...

Du fixar det galant min vän! Och min M kommer vara till 17 idag, haha!

Hoppas du har fått sova nättre och att du är piggare..kram!