lördag 21 mars 2009

Vad som förväntas av kvinnor..

..Ja det är MYCKET det!!! Men nu har det kvinnliga överhuvudet i denna familj just gjort en del av sådant som förväntas av henne! Japp det är jag det =) Så nu ska jag slappa en stund..

Eller nej det kan jag ju inte kom jag på. Vi ska ju iväg å fira farmor idag! Så då presenter & kort ALLTID tas förgivet att jag fixar, så har jag ett kort att göra! Presenten är redan klar. Även om jag tycker att det är roligt så är det trista i det hela, att det inte visas det minsta UPPSKATTNING för min ansträgning!! Skulle jag inget göra eller säga så skulle vi komma utan & frågan skulle ligga mot mig! Men vi kommer inte utan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får trevligt hos farmor, med eller utan kort och present ;)
Kram N

Anonym sa...

*kramar om*

Tack för dina fina tips!