söndag 22 mars 2009

Familjedag.

Farmor firades igår! Vi åt middag å massa gott! På bilden är farmors syndigt goda biskvier :P
Storebror Jesper följde med också! Det var ju extra roligt då vi inte ses allt för ofta. William blev SUPER glad såklart!!

Vi hade en trevlig eftermiddag. Storebror & lillebror busade. Det var så himla gott å se dem! Jag saknar Jesper.. Vi ses alldeles för sällan. Men glad för dagen :)
Tröttheten slog ner i oss allihop.. William däckade i bilen, Conny gick å la sig med boken strax efter Robinsson å jag satt uppe en liiiten stund till. Robinson denna säsong verkar tuffare än tidigare år.. Jag hade inte velat vart där i träsket!



6 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhh, vilka goa biskvier..omg! Och jag som "slutat" äta gottis, haha!

vilken söt Storebror! Jag kan tänka mig att det måste vara underbart för W att få träffa honom då och då.. Kul att C läser! Jag försöker febrilt få Kärleken att öppna en bok nu, jag lyckas inte!

Ha en underbar dag, härliga du!

Anonym sa...

Aldrig att jag satt min fot i träskmarker! I Sverige är det en sak, men i ett tropiskt land med en massa livsfarliga djur! No No No!

Ha en bra dag!

Anonym sa...

Glad att ni fick en bra lördag. Hör av mig till dig under dagen. Pussa William från mig. Kram

Anonym sa...

Jag har tittat på dina smycken nu! Jättefina! Men, jag skulle vilja veta hur långa halsbanden är. Tex det metallicbruna, hur långt är det? Hur sitter knäppningen? "Händer" det något mitt på...
Hoppas du förstår hur jag menar?!
Kram från nyfikna mig!

3Lmamma sa...

ÅÅÅhh vad mysigt m familjedag...roligt för William med storebror...dem ser ut att ha kul ihop!
P&K

Anonym sa...

Jag älskar biskvier. Köpte en igår innan vi åkte hem från stan. Elias har en farmor som bakar jättegoa såna! Jag har länkat dig nu från min blogg. Ha en bra dag!