lördag 21 mars 2009

Klubbad

Jag skulle gjort detta inlägg igår kväll hade jag tänkt.. Men det ville sig inte så. Jag tok somnade med William! Jag måste vara den tråkigaste sambon i landet! Jag vaknade vid 01-tiden m kläder på & lampan tänd. Upp å tömma blåsan sen ner i sängen igen.. Datorn stod på hela natten å jag har vart inloggad här på bloggen hela tiden också *skratt* (Bilderna är tagna innan jag toksomnade.)

Har ingen ANING om hur bilderna hamnar..!!
Men det får bli som det blir ;)
Jag träffade AnnelieH och Maxen igår. Vi hade en mysig stund ihop & syndade på Mc D :P
Men det var ju egentligen så att William skulle följt med också... Men när vi var på väg till tåget så kom Williams bästis på gatan å ville leka..
Vi började gå, men efter 5 meter säger William
-Mamma jag stannar hemma, gå du jag jag stannar här!

Jag försökte övertala men det var helt kört!! Och det sista som blev sagt om det var.. William säger -Mamma jag ORKAR inte!! Jag -Vad orkar du inte? W -Prata mera bla, bla, bla..!!! (hans ord) *fniss* Då var det ju bara att lägga ner å åka själv!
Jag hade inte velat bli tvingad själv :) Gullunge!!
Men trist ändå då vi ju skulle ses allihop!
Men vi fick en mysig stund vi 3 ialla fall!
När jag kom hem hade vi Let´s dance kväll med
hemgjorda räkmackor som min darling bjöd på! :)

Hoppas er kväll blev toppen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev bra, i alla fall! Och dessutom fick Maxen rensa lite tårar och få ALL uppmärksamhet för ett litet tag och det är guld värt!

Trevligt var det MissC, som alltid!

puss och kram! //Annelie

Anonym sa...

Hoppas du får en härlig lördag idag!!!
Här skiner solen och jag är lycklig!!! : )

Kram