torsdag 19 mars 2009

Min dag.



Jag träffade min pappa idag.. Vi ordnade lite ärenden å sen tog vi en fika och jag fick även träffa den man som hyser min pappa hos sig. Det var riktigt trevligt.

Sen hem å upptäckte att ena grannens hundar var på vår tomt å uträttade sina behov!!! Vilket inte känns okej! Min sambo tycker jag är en gnällkärring som bryr mig om det.. Men faktum ÄR att har man hund så har man skyldighet att hålla efter!! Så han får tycka att jag är gnällig bäst han vill. *basta* Hade jag haft hund å den gjort det på någons tomt så hade jag velat veta det. Istället för tyst irritation!!

De tog det iaf bra & på det sätt jag själv hade..! Så, no hard feelings :)

Vi har vart å fixat lite till K:s rum också.. K, för den som inte vet, är familjehemsplacerad hos oss. Så dagen har gått i ett. Nu har Nytt Läge gjort klart i huset längre ner på gatan också. Ska bli SÅ kul å se vad det hittat på därinne!

Å så har jag KÄRAT NER MIG TOTALT i en ROSA laptop som jag kan stoppa ner i väskan :) Ha begäret är STARKT!!! Min nuvarande älskling som jag fick av mamma & Jörgen kommer jag ju isf att ha mest hela tiden. Men på resande fot... Vore den rosa TOPPEN!!! Tål att tänkas på ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, tack för kommentar! Jag kan garantera att jag var nykter, dricker nämligen inte alkohol ;)
Snygg blogg du har för övrigt!

Anonym sa...

Så det är här du håller hus ;) Har själv en blogg på blogger men den är för familjen. Funderat på att flytta hit också men vi får se. Jätte fint blev det !
Kram N

Anonym sa...

Hej
Var inne på din webbutik och försökte handla men det hände ingenting när jag tryckte på köp knappen.
Hur gör jag?

Anonym sa...

Hundskit på tomten är inge kul... Men en ROSAL lappe min vän, DET är kul! Go for it..;)

Anonym sa...

Såklart du ska ha en rosa bärbar sak!!!
Ha en bra lördag!!!
Kram