tisdag 24 mars 2009

Spänningar

Min dag har inte riktigt blivit som jag tänkt mig... Massa jobbiga tankar i huvudet & känslor som jag inte brukar ha.. Men idag dök de upp titt som tätt! Skit irriterande rent ut sagt! Ont i huvudet å axlar OCH nacken! Spänd som en fiolsträng.. Några samtal å lite tårar lättade en del, men än är det inte helt som vanligt..!

Mamma jag håller tummarna OCH tårna för att du kan komma till påsken!!!!!! Tror att jag behöver dig! Eller jag vet ;) Jag vet en viss K som viskade i örat att K tyckte det skulle vara kul.
*HOPPAS HOPPAS*
Nu är det VERKLIGEN läggdax!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Idag är en ny dag.. Nya möjligheter och nya solstrålar..

Jag hoppas oxå din mamma ska komma! *viskar i ditt öra*

Kram//Annelie

Anonym sa...

Ha en bra dag idag! Här skiner solen och det är hopp om livet!
Kram