söndag 22 mars 2009

Biodax


Ikväll blir det biobesök, jag & K ska se
I skuggan av värmen. Jag tror den är jätte bra! Vet inte när jag såg "vuxen" film på bio senast.. Men ikväll så bär det av. Och jag har förvarnat K att jag kan komma att gråta. K har ju sett mig framför tv:n med tårarna rinnandes å så, men nu ska jag sitta brevid K offentligt. *skratt* K är glad för att det är söndag å troligen inte lika mycket folk som en fredag..
Jag lämnar en recension efter filmen, om någon är nyfiken :)

5 kommentarer:

3Lmamma sa...

Ja jag är superintresserad, vill se den filmen och har läst mycket bra om den..vill läsa boken oxå.
Berätta hur den var..mysigt med vuxenbio...det var länge sen.
Kramis

Anonym sa...

Hej kul att har kikat in i min kajuta. Du har förnyat din ser jag. Snygg färg och roligt med alla bilder på sidan. Åh tack för dina ord de värmer gött i hjärtat! Känner mig sliten o trött idag för inatt har Elias vaknat ofta för att snutta på bröstet. Jag försöker med välling varje dag men han gör allt för att stöta bort flaskan. Jag har aldrig hört talas om den filmen...konstigt...jag som är sån filmfantast, men det har ju bara blivit en bio sen Elias kom för snart 6 månader och då blev det Mammut. Hoppas ni får en trevlig och avkopplande vuxentid tillsammans. Kram

Anonym sa...

Härmed, önskar jag, AnnelieH, dig och Tonåringen K en alldeles UNDERBAR bio stund med MÅNGA tårar.. ;)

Du är en fin fostermamma, eller familjemamma, eller hur säger man? Bra är du i alla fall!

Kram//Annelie

Anonym sa...

JAMEN GUUUUD!!! Hur smart är jag? Jag scrollade aldrig ner, klickade bara på bilden... *korkad*
: )
Nu ska jag kika lite igen!

Anonym sa...

Jag vill gärna ha en recension av filmen, hoppas att den var bra...