söndag 22 mars 2009

Bästa Busungar!


Williams bästis från dagis Linus är här å de leker så himla bra! De är så söta ihop dessa busungar.. Hyss kommer de på också. De kastade ner varsin bil från Williams fönster för å se vems som kom längst. Grrrr, de fick veta att det inte var okej. Men ändå kunde jag inte låta bli å fnissa lite. Inte så att de såg såklart!!

Innan Linus kom så ansade jag lite i Williams lugg då den blivit så lång att han går å blåser den ur ögonen..!! Gissa vad busungen gör när jag går iväg för å hämta en sak..!! Jo då, han klippte lite själv! Som tur var så är det under men ändå!! Så nu är det snagg under en bit på luggen. Kanske måste besöka frisör... :(

Han är så fin i sitt långa hår, jag vill inte klippa av det. Men det vill hans pappa och han själv också för den delen.
Men neeeej jag vill iiiiiiiiinteeeeee!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu väntar jag med spänning på ett paket med vackra ting

Anonym sa...

Har försökt klippa min son för han är helt vildvuxen ! Men han vill gå till mammas frisör så nu har jag beställt tid till oss båda :)
Kram N

3Lmamma sa...

du vet vi har samma problem...mamma vill ha det långt, pappa vill att man skall klippa...men mammors vilja rule or?? I mitt fall vill i och för sig L inte heller klippa sig. låt mig veta hur det blev..kramis