fredag 27 mars 2009

Suck!


Oookeeeej... Min dag har vart oookeeej, varken mer eller mindre! Gjort ett bra jobb idag iaf :) Kommer ut å ser att det SNÖAR å blåser små djävlar!! What the F...!!?? Ursäkta men vad händer med våren? Snacka om deppigt. Dessutom dök inte min buss upp så jag fick ändra min resrutt hem.. Det positiva var att det inte blev mer än 30min xtra. Jag är helt sluuuuut nu!! Jag har smygt runt hos er ;) Men för trött för att kommentera! Alla i huset sover, darling också!! K är hos kompis, skulle komma sen.. Får nog ringa en gång till ;) Så nu ska jag lägga huvudet på kudden!
Imorgon blir en bättre dag! :)
BAMSE KRAM!

3 kommentarer:

pappa B sa...

Godnatt vännen..
pappa B

pappa B sa...

Hej igen, jag vill köpa den "Fula ängeln" till mig själv. Men..det händer inte ett smack när jag trycker på köp. Hur gör vi.
pappa B

stort och smått sa...

Vädret är en prövning. Det gäller bara att härda ut!!!
Lätt för mig att säga som har barmark idag!!!

Ha en skön dag - det är ju lördag!!!

Kram