onsdag 1 april 2009

Våren är kommen!

Natten bjöd på god sömn.. :) Kroppen är dock inte helt ok än, men hoppas det ger med sig. Ska TA tag i å ringa min neurolog.. Jag snackar mest om det, men nu måste jag! *ryteråtmigsjälv*

Ett annat irritationsmoment, är att K inte behagade komma hem igårkväll.. K skulle komma hem vid 22-tiden. men icke! Och troligen ingen skola då heller idag!! Inget svar på mobilen.. Grrrrr! På fredag ska vi ha möte här med myndigheterna och K tycker alltid att det är så jobbigt. Sist så fick K ultimatum.. Och det gav resultat positivt. Men igår när vi pratatde om dem då säger K att det alltid är negativt från dem.. Det hade inte behövt vara det denna ggn.. Men då väljer K att göra så här. Självuppfyllande profetia eller..? K behöver öppna upp sig mer, förstår att det är svårt eller att K kanske inte vill. Men om vi ska kunna hjälpa fullt ut så är det nödvändigt.

Nu ska jag fixa till mig så jag ser mänsklig ut! Vill ju inte skrämma slag på barnen!! Hahaha..
Ska bli spännande att se hur dagen blir idag :)

Ha en fantastisk vårdag!! :) Solen skiner och himlen är BLÅ!!!!!
Iiiiiiiiiihaaaaaaa woooooohoooooo *VÅRSKRIK med vårkänslor*

1 kommentar:

AnnelieH sa...

Du är så duktig! Tack för idag..kram! //Annelie