måndag 8 juni 2009

Blandade känslor..

Jag är kluven... Jag har hemlängtan *ordentlig sådan* å andra sidan är det så gött å få vara med la familia!! Möjligheten att stanna ett tag till finns, men hemlängtan vinner.. Även om jag på ett sätt vill stanna, så är det mitt hem, min darling och mitt skapande som drar. Och jag tror att det blir roligare om det blir en tur ner igen i Juli *övertalar mig själv* så drar vi ut på det hela ;)

Dessutom är det verkligen hög tid att uppdatera webbutiken!!!!! *skäms* Hade kunnat fixa lite här men jag har varit lite koma... Så jag tar tag i det när jag fixat beställningarna som ligger å väntar. Dessutom ska det bli så kul att komma hem å se mitt arbetsrum..!!! Darling har fixat å målat!! Nu är det bara fondväggen som ska fixas och hyllor å resten av pillet som skall fixas.. Så kul! *längtar* Äntligen kommer jag ha lite mer ordning på allt! Tack älskling!!

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Vad länge du varit borta! Förstår att du längtar hem =)
Inget är som hemma...

Rosie och Harry sa...

Jag är också så löjlig det är så skönt när man åker sen går det några timmar så känns det inte så skönt längre:) Kul att det är fler än jag som blir lite tokig:)

Vad mysigt att komma hem till ett fixat arbetsrum:)
Ha det så gott, kjamen