söndag 28 juni 2009

Upprörd!!!

En väninna från förr som bor i Värmland och har hästar, berättar om avskum som varit runt i Klässbol å skurit hästarna hos andra. En lång man i svart audi har varit runt å frågat om de varit sto eller valacker..!! *se upp!!!*

Fy för dessa avskum *inte värda att kallas människor*
Hur fan kan man göra levnade varelser så illa!!?
Det övergår mitt förstånd! Hästarna har blivit skurna på fler ställen även i hälsenorna och knäsenorna. Fler av hästarna har avlidit av skadorna. :(

Min väninnas hästar har klarat sig och hoppas att det fortsätter så. Jag tycker dessa människor skulle utsättas för samma metod! Så känner jag just nu!!
JÄVLA AVSKUM!

5 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Fy fan, hur är de funtade?!?

©Annelieh sa...

Jag håller med.. JÄVLA AVSKUM!!!!!!! Hur i helvete kan man göra så? Han/de/hon måste ju vara riktigt sjuk!

Saknar dig.. Har inte fått ngn Sussie dos på ages..! Vi kollar in nästa vecka!

puss och kram på dig, snygging!

MissC sa...

Nilla: Ja man kan ju undra..
Annelie: Sötis *fnissar* Sissidos :) *fnissar igen* Nästa vecka borde vi kunna få ihop det :)

Lisbeth sa...

Jag har hästar och bor bara några mil från två ställen där det hänt att pervon varit framme och skurit hästar. Jag kan lungt tala om att kommer den/de hit sitter det en högaffel i dem! Nu är gränsen nådd! Jag har vaktat ute inatt, men det orkar man ju inte i längden, så de stackarna får väl stå inne, fast det är sommaren och fint. Det är en sjuk värld vi lever i =(

Mita sa...

Vidrigt!!!!!!