måndag 8 juni 2009

Helg kapitel..

Min helg med Elizabeth flög iväg.. Kändes som om vi knappt hann med. Men oj så mycket vi fick gjort på så kort tid!! Vår utekväll på lördagen blev rätt okej.. Förutom att vi egentligen var rätt så sega. Men det var skönt å få dansa av sig lite. 3 timmar stuffade vi på dansgolvet :D det kändes i fötterna när vi gick hem!! Jag hade lånat ett par s-k-i-t snygga högklackade skor och de satte sina spår *skratt*

Jag har haft en härlig helg! Tack Elizabeth :) *kram*

Gänget från Legoland har berättat om sin helg... Och den var fantastiskt kul och minnesvärd! *inteettduggavis;)* De har fått uppleva massor med kul. Syrrans tjej hade bakat å lagat mat så de och jag fick ett husligt å gott mottagande :P *Josefin_du_är_bäst*

Nu känner jag mig helt utpumpad.. Längtar hem till mitt men vill snart hit igen ;) Imorgon blir det till att packa och troligen har vi dubbelt så mycket packning mot när vi kom..!!

Tack alla för dessa veckor!!!!

1 kommentar:

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

detta har inlägget att göra men jag ÄLSKAR buketten....