lördag 13 juni 2009

Yantra, stan å Ikea..

Igår blev det stan m Kai för å inhandla lite kläder till honom. Vi tog en sen lunch på P-Hutten.. Sen bar det iväg i regnet. Jag köpte ett nytt månadsmärke. Sen gick vi runt å hade en trevlig dag på stan.
Så skulle vi ta pendeltåget hem.. Månadsmärket ligger inte kvar!!! BORTA *GAAAAH* Fan fan fan, 700kr helt bortkastade!!!!! Jag är fortfarande irriterad, hann ju inte ens använda det!! Nu går det ngn lycklig jäkel med mitt kort! Säkert var de dem killarna som strök jätte nära mig å Kai på väg genom Åhléns!! Jag hade det i bakfickan (som alltid) de såg väl det sticka upp.. Kommer aldrig lägga det där igen!

Det blev en Yantramatta :) Har testat den.. Fick bli utan t-shirt direkt, trodde det skulle kännas mer än det gjorde! Men skönt var det :) Både rygg å framsida fick sig en omgång!

Nu ska jag göra mig representabel å åka för att möta upp min kära väninna Jenny å ta en tur på Ikea! :) Det var läääängesedan. Med båda :)

Vi höres!

8 kommentarer:

Mita sa...

Ännu en spikmatteägare, häftigt vad den slagit igenom, men det är fullt förståeligt.

Vad tråkigt med månadskortet, hur har folk bara mage att sno det ur ens bakficka....galet

Naima sa...

Fy sjutton vilken otur med månadskortet. Ikea vill jag också åka till o har velat länge men tyvärr ingen tid. Önskar dig en fortsatt trevlig helg !
Kram

Anki sa...

Tänk att folk måste vara så klåfingriga och ta andras saker..

Annelie sa...

Näääääää, att folk inte kan skilja på mitt och ditt.. :( Tråkigt med kortet, 700 är mkt pengar!

Jag är så nyfiken på den där mattan.. Kanske kan vi komma förbi ngn dag så jag får kika? Saknar dig, mucho!

kram på dig och hälsa familjen!
//Annelie

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

planka bör man annars....;)....
fan oxå sweets!

Rosie och Harry sa...

Fy katten vad tråkigt man kan inte förstå varför det finns de som vill ta andras saker. Men hoppas de själv en dag får känna på det.

Så kul att åka till Ikea hoppas du fyndade lite:)

Ha en skön söndag, kjamen

nillas liv på pinnen sa...

Snart måste jag också skaffa spikmatta. Börjar känna mig som ett UFO...
Och ALLA verkar supernöjda!

3Lmamma sa...

Hej söta vän....
Trist med ditt kort...härligt annars med shopping.
Miss u, ses snart??Where r u??P&K