söndag 21 juni 2009

Soooleen håller mig borta..

Den här dagen har varit underbart slapp i solen!!

Kan bero på att jag varit helt slut idag också ;) Den senaste veckan tar ut sin rätt och tröttheten har slagit till. Har känt mig dissy oxå..


Underbara Jenny förgyllde dagen med ett besök! Och så fick jag träffa Kai´s ena syster som blev mamma 1:a ggn för 7veckor sedan till lilla bedårande Tuva. Jag fick hålla :)) Kai såg stolt ut när Tuva var i hans famn :)

Trots min dissykänsla och trötthet har det varit en skön dag.
Nu ska jag strax hoppa i sängen!

Just det ja....
Mitt arbetsrum är snart färdigt för inredning *Wiiiiihoooo*
Mattan ska skäras till & lister ska dit. Sen är det lite färgmissar som ska fixas..
Å så är det bara att inreda! *längtar*

3 kommentarer:

Ida sa...

Häftigt arbetsrum tjejen! :)
Skönt att ni också ha sol och fint äntligen! Sommaren kanske är här :D
Må så gott du kan!

Agneta sa...

Låter som en skön dag. Och vad snyggt arbetsrum du får!

Rosie o Harry sa...

Vad skönt att det är klart, då skall allt in:)
Hoppas helgen har varit skön.
Sen hoppas jag att solen tittar fram hos er för här lyser den som bara den:)
Har inte kunnat tittat in fören nu pågrund av min dator har lagt av.
Ha nu en bra dag, kjamen