tisdag 9 juni 2009

Home sweet home!

Phu... Tekoppen är laddad och nästan allt är upp packat.
Lill killen somnade sent, men sover äntligen.
Han längtar sååå till dagis men vet inte hur det bli med det då hostan inte gett sig. Det visar sig hur pigg han är imorgon och när vi vaknar.. Jag är inte piggast heller å min hosta sitter än. Så det blir inget alarm på imorgon!! Vi får vakna när vi vaknar ;) *lyxigt*

Resan gick bra vi åkte X2000 direkt tåg men blev försenade då det vid 2 tillfällen låg försenade inter city tåg framför å tuffade *grrr* Jag klarade mig ganska bra från illamående :) Vi åkte baklänges av en slump.. Men jag har för mig att det är bättre då man åker så här!? *nån som vet* Conny & Kai mötte upp oss, det var kul att se dem båda :) Och vi hade inte klarat det utan dem då packningen var hysterisk *skratt* Skulle fotat den.. *kom på det i skrivande stund* :D

Det är verkligen blandade känslor.. Men det är ändå, borta bra men hemma bäst! William var jätte glad över att komma hem. Och blev överlycklig när han såg gung & rutchkaneställningen som stod på tomten då vi kom hem! :)
Han gick runt här hemma och tittade och begrundade..
Flera ggr sa han -Va fiiint det är här mamma!
(Så vårt hus kanske slår mormors å moffas ändå ;)) *skratt*

Nu ska jag dricka te å titta in hos er.. Sen blir det film! *borde sova*
PÖZZ

3 kommentarer:

©Annelieh sa...

Välkomna hem! Nu känns det att du inte är mer än en timme bort..SKÖNT!

Frida sa...

Roligt att din son längtar till dagis! Jag tycker det är så kul att de dem leka tillsammans på dagis. <3

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

välkommen till staden sweets!