torsdag 18 juni 2009

Tack å tankar..

Jag vill tacka alla underbara människor som jag har runt mig!!
Alla ni som bryr er och visar er omtanke.. TACK det värmer!

Några vill jag tacka speciellt mycket..
Maria: Du körde mig in och hängde hos mig när det var som värst!
Lotta: Du råkade jobba och tog dig an mig, allt gick lite fortare ;)
Kirurg och gyn personalen på Huddinge: Nästan toppbetyg!
Och alla nära och kära + ni andra *ni vet vilka ni är* :)

Tankarna hann ju snurra en del i all smärta... Funderingar på vad det kunde vara! Även om jag var lugn, förutom när det var som värst med smärtorna. Så snuddade ju tanken på olika diagnoser. *ofrånkomligt* Tarmcancer å massa annat. När de sa att det var en cysta 12timmar efter att jag kommit in *vilket kanske är lite väl lång tid i dessa smärtor* Då undrar man ju vad för cysta.. Men vet ju att det oftast är ett positivt svar. Så jag krampar tag i det ;)

Värre var det för min darling.. Han såg ju bara cancer framför sig! Ringde runt till våra familjer å var uppgiven. Vilket ju såklart smittade av sig. Inte hjälpte det att jag försökte lugna heller.. Det är nog värre för dem som står utanför, än för den som befinner sig i det. Det mesta man fokuserar på är ju att klara sig igenom smärtorna!! Så var det ett "litet" monster som bråkade i min buk. Dumma dumma den!!

Men nu är lugnet åter och vi värnar om de som står oss nära!
Så snabbt ett besked kan förändra vardagen!
Jag är lyckligt lottad!! Kärlek till er som finns runt mig!
Jag älskar bokstäverna jag fick av min darling!!!! Ni får nog se mer av dem ;)

6 kommentarer:

3Lmamma sa...

Hej söta...ja bokstäverna är otroligt fina, förstår att du vill visa dem...Ja klart man blev orolig, jätteorolig..Tur att det "bara" var ngt bläig boll som skulle tas bort...
Förtsod att du ej orkade,fick du mitt sms?Trevlig midsommar...sa vi ngn dag nästa vecka?Vila nu!
Pusssssssssssssssssssssss

kurrelina sa...

Akta dig så glad jag blir när du skriver att elakingen i maggen inte var en elaking....önskar dig en snabb bättring och en fin midsommar
miljoner krya på dig kramisar

Agneta sa...

Skickar en midsommarkram!!!!

Ser fram emot nästa träff!!!!

mita sa...

Jag får önska dig en trevlig midsommar med god mat och dryck!
Och massor av vackert väder.

©Annelieh sa...

Sussie..Du är fin och värd all den kärlek du får, för du ger så mycket..

Du är speciell, me like you alot!

Ha en trevlig midsommar, underbara, goa du!

Kram//Annelie

MissC sa...

Tack hörni ;))

Annelie: Tack, de orden värmde å gick rakt in i hjärtat!!!!!
Bamse Kram