torsdag 11 juni 2009

Zzzz

Vilken natt... Först "knäckt" av Grey´s Anatomy, å så är det sommaruppehåll!!! *gah* William låg inne och hostade som en tok.. Kollade färdigt min film som jag påbörjat (Changeling) Men där emellan fick jag sitta m prinsen en stund då han vaknade flera ggr av sin hemska hosta och att det var kämpigt å andas :( Det slutade med att han spydde X antal ggr av hostan! Somnade till slut sittandes i min famn. Allt lugnade ner sig runt 02-tiden.

Jag är toktrött idag!! William är pigg som vanligt, men hostar fortfarande. Han har ju längtat så till sina kompisar på dagis.. Blev ledsen när han inte fick vara där idag heller. Men vi ska gå dit å hälsa på en stund idag så dagislängtan blir lugnar ner sig ;)

Jag sitter här just nu å känner mig som en zombie...
Allt känns som ett stort projekt. *vill bara sova*

2 kommentarer:

kurrelina sa...

Hallå tjejn. Du får fixa så texten blir ljusare, det är så svårt att se det grå mot mörkt lila, i alla fall på min laptop...kanske fler tycker så...
ha en fin dag och var rädd om dig och de dina
kramis

MissC sa...

Bättre nu ;)