lördag 6 juni 2009

Staden Göteborg..

..Äntligen befinner jag mig i civilisationen. "Törsten" är tillfredställd.. Det tog ett jäkla tag att komma in, alla dessa j_a studenter som promt ska ut i trafiken!!! *jag vet att det är glädje* Men f_n inge kul när man ska ngn stanns å det tar dubbelt så lång tid!

Väl frame så hann jag och Elizabeth med att frossa i en härlig pärlbutik :P En hel timme fick vi (hade behövt 2;)) Bilder glömde jag såklart att ta.. Efteråt blev det tapas och ett glas vin *det räckte* på La Sombrita, Linné.

Pratade m mamma i tfn.. William ville inte prata med mig, -imorgon! Sa han :)) Då har man kul!! Bara mamma hjärtat som får sig en liten snyting ;)) Men jag är SÅ glad att han har det så kul och att han år upleva detta!!! Jag unnar honom verkligen det! Och det är skönt att han inte har tid med mig *förnuftet*

Efter vår pärl och tapasrunda kollade vi på film å sen ner i sängen.. Jag har hostat hela natten *irriterad å slut* Elizabeth har till min stora förvåning sovit gott hela natten trots mitt hostande..!?

Nu ska vi iväg på en Sussi-Elizabeth runda, Hehehe..! De som känner oss vet vad det innebär ;)

Wiiihooo, see yá later!!!

3 kommentarer:

Agneta sa...

Ha det så himla bra!!! =)

©Annelieh sa...

Åhhh, Sussie, jag blir så glad!! Tapas och vin och pärlor..wow! Jag vill ha bilder sedan..*måste* (skratt). KRAM!!!

Rosie och Harry sa...

Kan inget annat än att hålla med dig det finns inget väre än att vara ute när dessa studenter är på vägarna.
Det är ju tur att det bara en gång om året eller hur?:)
Ha en skön lördgs kväll, kjamen