tisdag 2 juni 2009

Jag är en flummare,


Ja, enligt ett test på FB där jag trodde det skulle bli vilken stadsdel jag mest passade in i så blev det detta resultat!!!!!?? Ska nog inte göra fler tester, för det första så är det ju som det är med sådana. Men lite kul är det ju. Jag å mamma skrattade gott ;) Men det är ju inga seriösa alternativ man blir tilldelad så lite tjurig blir man ju, då man ska ta det alternativ som passar bäst av de som inte passar.

Jaja, skratta kan man ju göra när man är rixstekt.. Hehe

3 kommentarer:

mamsen sa...

Haha. Själv blev jag "stekare" Föredrar att sitta i stan med trevligt umgänge o fika på en mysig bar. När solen skiner är jag i farten med backslick och brillor... (skrattar gott). Kram

3Lmamma sa...

hi hi...såg det när jag var inne på facebook...dem har så sjuka test där....flummare??Vad innebär det?

Kurrelina sa...

Jag har också gjort testen på Fb men kommer inte ihåg vad jag fick för svar...
Ha en fin kväll
kjamisar