tisdag 2 juni 2009

Riktig slappar dag..


Har inte gjort mycket vettigt idag.. Varit ute m Bissie. Faktiskt lite väl slappt för min smak ;) Jag har ju inga av mina sysslor här.. Saknar mitt skapande extremt mycket nu!! Blir liksom döslapp när jag har det så här slappt ;)
Och jag känner ett stort behov av körkort också. Kan vara hög tid att ta det! *snart* Blir ju så beroende av folk *mamma* när man är så här på landet. Gillar inte det.. Men men, jag behöver väl detta lugn också ;)

Nu ska jag natta lill killen.

5 kommentarer:

Agneta sa...

Tids nog är du hemma bland alla måsten igen! Men jag förstår dig, det är rätt tråkigt att inte ha något att göra... Om än välbehövligt ibland!

Synd att jag har så uppbokat varje kväll nu. Både fredag och lördag, annars kunde vi kanske setts?! Jag som sällan har något bokat på helger.... Typiskt. Men det får bli senare i sommar, när Annelie kommer ner igen!!!

Kram

Naima sa...

Ska vi byta ;)
Behöver verkligen bara slappa !
Kram N

MissC sa...

S & S: Ja det var synd. Vet ju inte när Annelie har möjlighet igen.. Men jag åker ner igen om inte allt för länge. Kanske du kan tänka dig en träff ändå? ;)

Naima: Ja hade det vart möjligt så hade jag gjort det!! Vet att du skulle behöva det :)

Anki sa...

Det är inte försent att ta körkort. Jag var 37 och höggravid. Fick Sara en månad efter jag kört upp.Så det är bara att sätta igång..
Kram

3Lmamma sa...

Ha ha nu du....har jag kommenterat både här & där....
Du ligger i lä min vän..;0)
Skönt med slappardag...skulle jag behöva.
Ha en mysig dag hos farmor.
Miss u!
Pusssssssssssssss