torsdag 4 juni 2009

Ensaaaam!!

Har precis kommit hem till mamma och Jörgens hus efter en promenad med Bissie.. Det är tomt å jag känner mig ensam. Varje ggn det händer, vilket inte är ofta men jag blir lite handlingsförlamad till att börja med. Innan jag vant mig vid tomheten..
Hemma är det ju lite annorlunda, då kan jag ju styra över utgången.. Om jag vill vara själv eller om jag vill göra något av allt jag kan *måste* göra ;) Här har jag inget val. Jag är själv och jag har inga måsten här. Så vad ska jag göra..? Så lite som möjligt på mest möjliga tid?! Jag saknar alla redan *skratt*

De är i Danmark nu och fick stanna efter en stunds bilåkande efter båtfärden då det tydligen gungat ordentligt. Både mamma & William var lite illamående..

De åkte vid 05-tiden imorse, William studsade upp å hade knappt tid att säga hej då.. Jag fick en kram men ingen puss ;) Så hoppade han in i bilen å väntade på att de skulle åka. Snacka om förväntansfull!! Jag gick å la mig igen.. Men mer av envishet för att inte vara uppe vid 5tiden när man inte behöver än av trötthet. *fniss* Till slut somnade jag..
Nu sitter jag här å saknar mina nära å kära!
Hoppas de får kanonkul och att jag förhoppningsvis snart vant mig :)

6 kommentarer:

Agneta sa...

Njut så länge det varar!

Kram

nillas liv på pinnen sa...

Det är skönt att vara ensam ibland, inte minst för att man får längta då!
Ha det så bra!

©Annelieh sa...

Jag kan såväl känna igen tomheten och "vadgörjagnuheten"... Du vet ju vad som väntas oxå.. ;) Kul med Kusinen!
Njut av tiden så gott det går och tänk på "nature" och trädgården den ljuvliga...p&k //Annelie

Rosie och Harry sa...

Förstå dig så kan jag också känna mig när det inte finns några måsten.
Hoppad du får en skön dag ändå:)
Ha det gott, kjamen

3Lmamma sa...

Åh jag vet vad du menar...
när man är uppe i allt, så önskar man ibland att vara ensam...sen vet man knappt vad man skall göra när man väl är ensam...iallafall när man bara skall vara och ej är på hemmaplan...Njut av det tysta..njut av att bara vara.
Snart börjar ekorrhjulet igen..;0)
PUzzz

Mamma Melissa -änglamamma och gravid sa...

Känner igen det där... man blir lite handlingsförlamad... man får helt enkelt hitta nya mönster, lättare sagt än gjort dock...;.))

Mysigt att du tänker på oss, det värmer!:.))