tisdag 23 juni 2009

Körkort..

..Är inget jag har..!!!!
Och det var något de önskade att jag hade.
Så nu ska jag vänta å se om jag faller på det :(
Annars så gick intervjun super bra!
Jag vill så gärna ha det!!! *håller tummar å tår*

Jag ska se till å ta det där förbaskade kortet.
Intensivkurs... Kanske de kan klara sig tills det är klart.
*hooooooppaaaaaas*

Jobbet kan också komma att innebära en del resor till sydligare breddgrader..! Inte något jag sätter mig emot. Men vet att de där hemma skulle bli lite avis bara ;)

Ja, ja... Jag väntar på att telefonen ska ringa.

6 kommentarer:

Ida sa...

Håller tummarna här! :D
Lycka till!

~Johanna~ sa...

Håller tummarna!!


Och du, jag var 28 när jag tog körkort och kan jag så kan ALLA! =)

kram

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

lycka till! fast jag vill ha dej hos mej i sommar!

mamsen sa...

Annars är jag tillgänglig vet du gumsan,och JAG har körkort Hahaha! Det ät ju ändå på dig som det verkade positivt. Kram

Mita sa...

Håller tummar och tår för dig!!

3Lmamma sa...

Hej söta du....Vi får nog ta och peppa varandra och ta det där f-rb-skade kortat....Tror nog att du får det ändå..Kramisar