måndag 22 juni 2009

Håll tummarna..!

Jag har varit liiiiite för mycket i solen idag.. ;)
Men bäst å passa på då den visar sig!! Jag gör likadant varje år.
Och imorgon ska jag på anställningsintervju.. Och får jag det så lär det bli jobba mest hela sommaren. Jag som hade velat bosätta mig i mitt arbetsrum och bestämma mina dagar under sommaren. Har liksom jobbat mest hela sommrarna de senaste 2åren. Men så är det.. Pengarna ska in å räkningarna ska betalas.

Självklart tycker jag att det ska bli spännande och kul!!
Men ni fattar!!!!! Eller?

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Klart man fattar!!!
Man vill vara ledig OCH få pengar helt enkelt. Klart som korvspad.

3Lmamma sa...

Jag fattar!!Som sagt, du kommer att få det...men jag hoppas det nte blir på direkten som du börjar jobba, vill ju hinna träffa dig med under sommaren...ha bad dagar ihop...du vet;0)Puss

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

vart lilla miss c? lycka till! kram!