lördag 6 juni 2009

Dagens FYND!!

Elizabeth & bilen.....................Fyndar himlen :))

Ser ni vilken snyyygg jacka!!!!...Grimaserande donnor ;)
Wooooohooooo...!!!! Fatta vad vi har shoppat å fyndat! :P
Det var lääängesedan jag shoppade på detta sättet å unnade mig så mycket!!!
Men nu tyckte jag det var dags :) Dessutom så har jag ju sålt en del smycken som fick finansiera min shopping. Hehe! Som de 2 shopping galna kvinnor vi är så var vi i himlen! Nedan kommer bilder på fynden..



Allt detta fick jag för runt 1000-lappen!!!!!!!!!! Å då är det mexx-grejjer :O
Jag är i chock och in heaven *skratt*
Nu ska vi slå klackarna i taket!!! Wiiiihoooooooo!!!!!

5 kommentarer:

3Lmamma sa...

hallluuuuuu
Åh så mkt fint, vad kul att shoppa..hallå sandalerna!!!Vill ha!Kul att du har shoppat loss...Kraaaaaaaaaaaaamis

Agneta sa...

Kul med fynd!!!

Rosie sa...

Vad kul att hitta saker och få så mycket för pengarna, förstå att du är super nöjd.

Sköt om dig och ha en bra dag, kjamen

©Annelieh sa...

wow! vilak snygga grejor..du som har kropp för det...'inteavisettduggalls*
(skratt). Jag och maxen är på astrid lindgren..inge kul men lugnt i alla fall..kram!

kurrelina sa...

Snygga kläder men tyvärr är jag för gammal för den stilen...eller för stor kanske det heter.
Det var fynd i alla fall.
Kramisar