tisdag 16 juni 2009

Glömde ju..

..Humorn som ändå fanns i all misär. På väg in så ser jag mig i spegeln i Marias bil.. Inser då jag varken tvättat mig eller borstat håret denna dag inte ser allt för läcker ut. Tänk att man bryr sig en dag som denna *skratt* I vilket fall så säger jag högt till Maria att jag inte vill möta ngn jag känner. Vad händer när jag kommit fram till disken vid kirurgen.. Jo där står min kära väninna Lotta å ser lika förvånad ut som jag! Dessutom var det fler från den där vildavästern maskeraden jag var på hemma hos Lotta där..!! *typiskt*

Senare i rummet jag fick tilldelat tillfälligt i väntan på läkare så ser Maria en flaska på en av hyllorna.. Glidslem. Ehh iiiiuuu, det får de inte använda på mig då dör jag heller, kläcker jag. Å så garvar vi gott! Men gissa... Jo då, mycket riktigt så råkade jag ut för det!! :( Inte min turdag!!


3 kommentarer:

Patrizia sa...

Krya på dig
KramP

mamsen sa...

Ja du gumman! Och denna bild skickade du på kvällen till mig utan förklaring och med endast "Nu är jag inte kaxig"!!! Att inte jag dog.Som väl var fick jag ju sedan prata med dig. Gott att du är okej igen, säkert mycket du kommer att vara befriad från nu.Kraaam

kate sa...

Hej
saknar dig hjärtat när kommer du och hälsar på

Krya på dig

Stor Kraaaaaaaaaam

Kate