lördag 30 maj 2009

Bloggträff..

..Bara några timmar kvar, sen bär det iväg in till stan för den efterlängtade dejten!! *pirrigt* *spännande* *kul*
Vädret är kanon så vi hamnar säkert på någon uteservering..

Annelie ligger här å babblar så jag blir stöööörd i mitt bloggande..!!!
-Jag är så djup, säger hon å asgarvar!! *skratt* Å så babblar hon igen ;) *fniss*
Nu är hon tyst! Nu kan jag fortsätta.. ;)

Vi känner oss pirriga båda två inför träffen.. Undrar hur stort och smått å mockapocka (om hon kommer) känner sig..? Men kul ska det bli! Min andra nätdejt i livet *fniss*

Vore kul å träffas fler sen någon gång..
Kanske man skulle dra iväg på ngn bloggkryssning!
Annelie och jag svammlade lite om det igår kväll.. Vore spännande.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen så jag luktar gott sen.
Å så ska håret fixas vill inte åka in med en hårtrasselboll på huvudet ;)

Bilder å så kommer senare..
Ciao

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Va mysigt ni verkar ha!!! <3

Agneta sa...

Å nu blev jag också lite pirrig!!!!

Agneta sa...

Tack tack tack för en jättetrevlig träff!!! Åh, vad trevligt det var att träffa dig i verkligheten! (Att träffa er allihop!)
Hoppas hoppas hoppas att det snart kan bli av igen! Och då tar vi Tranquilo och goda goda drinkar! =)
Stor kram!
Krama din mamma från mig! Jättekul att träffa henne också!