onsdag 20 maj 2009

Ho hooo..!

..Här är jag :)) Bloggen har fått vila lite.. ;) Haft en hel del annat för mig. Smyckena å allt runt omkring, tar ju sin tid. Familj å vänner måste ju också få sin beskärda del.

William har varit feberfri idag *tror jag* Åkte imorse å kom hem i eftermiddags.. Halv 9 imorse var min lille kille ute å cyklade.. Tog på sig alla kläder själv å hjälmen, skulle iväg en sväng till parken.. Vinkade och log, svingade sig upp på cykeln och trampade iväg. Det slog mig då,
han har blivit så stor! Tiden rusar för fort fram!!

Träffade underbara Kikki först, vi hade kvalitetstid idag :) Inte samma flängande som sist! Plus att jag inhandlade lite mer material.. Sen iväg för att luncha med fler goa vänner och lämna av lite smycken som beställts. Hem å göra klart resten av beställningarna.

Nu sitter jag här... Klar med smyckena *nästan* Tittat på Greys Anatomy *heligt*, gråtit en skvätt och William somnade i min famn *myyyysigt* Det händer inte ofta!! Grät en skvätt av lycka och kärlek över min son då han sov i mina armar.. Känslorna sköljde över mig som en stoooor våg!

Nu ska jag krama kudden!
Tittar först in hos er :)

3 kommentarer:

Agneta sa...

Har det gått en vecka sen vi pratades vid? Eller nästan en vecka?! VIll minnas att det var Greys när vi chattade senast! Shit, vad fort det går!!!

SKa bli så trevligt att träffas! *längtar*
Var ju på stan idag och träffade vänner. Så himla trelvigt. Avenyn är rätt mysigt när man är på det humöret!

Kram A

Mika sa...

... dom små är så härliga... stora i ena stunden och så små i nästa...

Mika

3Lmamma sa...

Underbara du själv...Mkt mer kvalitetstid denna gång vart det!
Visst är det övermäktigt???Denna kärlek man bär till sina barn..och snart alldeles för snart är dem stora...hjälp...bromsa!!!
Puss