söndag 3 maj 2009

Slut som artist.

Nu har syrran och gänget åkt.. Jag är helt slut!!!
Jag menar helt slut, färdig, urlakad, kaputt! Ja, ni hajjar..
Känns som jag varit på festat en vecka. Nu ska jag hitta krafter så jag kan uppdatera i webbutiken med de nya produkterna! Men inte idag, det får vänta tills imorgon. Idag är det söndag hela dagen å då ska jag göra minst möjliga på mest möjliga tid!!

Ska bjuda på lite bilder från vernissaget och vår dag inne i stan igår. Det blev katastrof lite fotat under vernissagekvällen tyvärr.. Men fokus låg på annat håll.
Igår var det hysteriskt mycket folk inne i stan. I Kungsträdgården var det rena rama Jesus dyrkan. Verkade som om de var ute efter att frälsa hela Stockholm. Inte riktigt min "bag". Hade jag vetat att det var så hysteriskt av allt så hade jag stannat hemma på landet!! Allt tog tredubbelt så lång tid.

Bilder kommer sen jag lovar. Och jag ska ta en rundtur hos er andra sen när krafterna återfunnit sig lite mer.

Kram

1 kommentar:

©Annelieh sa...

Åhhhhh...*kramar om* Jag förstår att det har varit hysteriskt...vila nu min vän...Jag har några få, dåliga bilder för min kamera är helt galet värdelös..! Kram//Annelie