söndag 24 maj 2009

Ingen rolig mamma..

..Jag mår som jag förtjänar. Det kostar att ligga på topp ;) Kroppen blev fylld med massor av alkoholhaltiga drycker igår! Och en massa god mat också för den delen.. Har ingen aning om när vi kom hem, men jag är seeeeg å det är fortfarande lite snurrigt. William är ute med Bissie och världens bästa Moffa! Tur att han har honom för jag är inge kul idag.

Men det var jag igår ;) Vi åt å drack å sjöng å dansade! Snacka om att slå klackarna i taket. Det blev en lyckad kväll. William hade det lite motigt halva kvällen.. Kämpade stenhårt för att få kontakt med Felix så de kunde leka.. Men han ska ha en stor eloge för att han roar sig själv och inte ger upp. *ack den som ger sig* De lekte jätte bra sen. Vid 22tiden åkte barnen iväg med barnvakt.
Festen kunde på allvar börja ;) Och det gjorde den med besked på alla håll å kanter. Hehe.. Ett gäng höll på till 5-6 imorse m bubbelpool å hela köret. Vi sov då. Tur var väl det, jag är helt slut!

Bilder kommer senare :))

3 kommentarer:

Agneta sa...

Låter som en toppenkväll! Kul! Trist bara att ju roligare man varit, desto sämre mår man dagen efter...
=)

Annelie sa...

Wow, vilken kväll! Jag är säker på att William tycker du är världens roligaste mamma i alla fall..!

Kram! //Annelie

Annelie sa...

Just det, jag glömde..jag ser VERKLIGEN fram emot bilder!