måndag 18 maj 2009

Det drar ihop sig!!

Både för det ena och det andra..!! :))
Imorgon blir det ju till att gå upp tidigt å sälja på en skola.
Håller på för fulla muggar.. Men jag har inte känt mig speciellt strukturerad dessa dagar.. Det trillar in beställningar hela tiden så jag blir lite splittrad! *fniss* Men glad för det är jag!!
*förlåtförskrytetmendetärglädjeöverattfolkvillhaminagrejer*

Sen bär det iväg till mamma på fredag. *läääängtaaar*
Om jag har så det räcker så blir det nog ett smyckesparty hos mamma.

Nu ska jag fortsätta..!!
Rapport om hur det gick kommer imorgon kväll! :)

5 kommentarer:

3Lmamma sa...

Det kommer att gå finfint...Vad roligt att du fått många beställningar...du har ju lite lager nu efter vår shoppingrunda, fniss;0)
sen ses vi på onsdag väl...?
är det denna helg som kommer som du åker till Götet???Kraaaaaaaaaaaaaaam

mamsen sa...

Lycka till med försäljningen, hoppas ju att det blir några kvar som du kan ta med hit (finns ju några nyfikna)....

©Annelieh sa...

Lycka till idag, jag ska tänka på dig, jättemyckeeeeee!!!! Kram! //Annelie

Kurrelina sa...

Är väl inget att be om förlåtelse för, det är ju sant. dina grejer är ju bara så fantastiska.

Ha en fin dag
kramizzzzar

MissC sa...

Tack alla söta!!!

Kikki: Ja, vi ses imorgon ;) Om du tyckte det var ett lager.. Då ska du se hur det ser ut hemma :))