torsdag 14 maj 2009

Nyvaken och i chock..

..Ska jag berätta om min dag.
Jag var inne i stan och träffade min underbara väninna Kikki och Camilla. Det var mysigt! Jag å Kikki hade också 70 olika ärenden var så vi flög hit å dit ;)) Jag fyndade i en konkurs butik :P

Sen bar det iväg på förskolansdag.. Väl hemma igen möttes vi av ett nyskurat golv å matta på vädring!!!!?? K har varit i farten!!! Han sa att han hade haft tråkigt.. Jag svarade att han gärna får ha tråkigt oftare! *fniss* Jaaa, ungdomarna har en förmåga att överraska! ;)
Det var min chock ;)

Sen hade jag ett himla trevligt samtal med stort och smått :)) Kände mig lite nervös å pirrig som en tonåring *skratt* Men jisses vilken härlig stämma kvinnan har :)) Hon lät lite som min faster.. :) Och dialekten, jag äääääälskar Göteborgska!! (är ju född där;))
Stort och smått... Du lät mysig!

Jag somnade med William, som fått slag på sitt öga så det började blöda igen..!! *suck*
Så nu sitter jag här nyvaken..

5 kommentarer:

©Annelieh sa...

åhhhh, vilken dag! Härligt!

Och jag håller med dig, hon har en trevlig stämma även om inte jag har en faster som låter så...;) JAG LÄNGTAR!

KRAAAAAAAAM!

Anki sa...

Ja se än är inte undrens tid förbi:)

3Lmamma sa...

Tack söta goA du...ha ha det var ju helt crazy...fast vi hann med mycket eller hur och som du fyndade..Hittade du ngt på VILA?
Härligt att chockas på det viset...låter som lyx att komma hem till. Lille gose med hans öga...Kan det ej få läka klart ngngång??pussssssssss

Helena sa...

Kommer in och önskar dig en trevlig helg! Kramar och ta hand om dig och din familj som du verkar göra ett bra jobb med

mockapocka sa...

Ja, vilken dag du haft!

En liten fråga angående ditt eventuella Göteborgsbesök. Skulle du kunna tänka dig att ta med ett sådant Rock Star smycke, som jag kan få köpa. Skulle passa så in i norden bra till sonen.