torsdag 21 maj 2009

Jag är sämst!!!

Fy å usch så jag skäms..!!!! Fattar inte hur jag kunde missa när det står i almanackan å än mindre när jag fick en stor bukett rosor av min darling när jag kom innan för dörren! Han sa något som jag inte riktigt hörde *harnersatthörselpåenaörat* Frågade inte vad det var heller..

Så nu för en stud sedan går jag förbi almanackan å blicken fastnar på gårdagens datum.....
Conny & Sussi 8år
(vi räknar inte med de åren som var förut;))

Förlåt älskling!!!
I will make it up to you!!!!!!

Puss å Kram...

7 kommentarer:

Agneta sa...

Hahaha!
Jag skrattar bara för att det kunde lika gärna varit jag! Fy... vad dumt det blir ibland.

mamsen sa...

Detta är väl första gången du inte kommer ihåg denna dag? Du är nog förlåten redan tror jag! Kramar, vi ses i morgon.

nillas liv på pinnen sa...

Ja men i det där gebitet vinner jag. Finns ingen som glömmer såna dagar så frekvent som jag gör. *lovar*

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Kurrelina sa...

Härligt att det kan vara omvända roller också. Vanligast är ju att frun i huset påminner mannen eller surar för glömd dag....
Fin man du har, verkar det som
kramizzzzzar

Annelie sa...

Awww, du är inte alls sämst, du är bäst! Att klara 8 år tillsammans är en bedrift...många går isär långt innan det! GRATTIS till er båda..och vad gulligt med blommor! Jag har fått det typ 2 ggr kanske sedan 1991..haha KRAM!!!!!!

Mita sa...

Då får väl jag säga GRATTIS!!!