måndag 18 maj 2009

Elefanthud..


Jag i mina fiskarbyxor. Tur att jag rakat benen ;)
Idag var en sån dag man bara INTE kan vara inne!!!
Så jag tog med mig grejerna ut! Satt i solen i flera timmar å pillade..
Vilket visserligen inte är så bra om man inte vill ha elefanthud.
Å andra sidan kan jag ju komplettera mina händer som snart kommer vara fulla av den varan.
Det ni ser på bilden..
Länkade pärlor det tar en förbaskad tid att göra!!!
Det är vad jag har pysslat med mest hela dagen.


William var okej under dagen har lekt å så. Men vid läggning efter duschen då frös han som en tok. Jag misstänker att febern började göra sig till känna igen, iskalla händer & fötter :(


Jag tänker ta å lägga mig nu. Jag får fortsätta imorgon...
Sista rycket innan säljardagen! *pirrigt*
tänk om jag kommer hem med allt igen) Det vore ju super trist!!
Fast då har jag så det räcker till ett smyckesparty hos mamma :))


Natti Natti (Ni sover säkert redan ;))

7 kommentarer:

Kurrelina sa...

Visst är det härligt att kombinera nytta med nöje, jag sitter ju alltid ute och målar sommarhalvåret.
ha en fin dag

kramizzzzar

mamsen sa...

Du är snnerligen flitig kära dotter! Det gör inget om det blir några över, i varje fall lite olika som du kan visa upp och ta emot beställningar på. I dag var det en som undrar om det blir så (party alltså), hon skulle ta med en eller flera +att hon lämnat ut ditt visitkort (ta med fler ).... Kramizzar
Ps: har förstått att jag är inblandad i något som jag igentligen inte har fått någon kläm på! Hur,vad,när??? Spännande (tror jag)??? Ds.

Nini sa...

Och en rejäl storpack med öglepinnar går det åt ;-)

nillas liv på pinnen sa...

Men var bor du någonstans? Här har det regnat och varit skitkallt hela dagen!

Naima sa...

Vilka härliga färger på pärlorna ! De kommer till sin rätt i solen !
Kram N

MissC sa...

Naima: Ja, de ser riktigt läckra ut på bilden! De är de i verkligheten också..

Nilla: Jag bor utan för sthlm.

Nini: Jag gör egna ;))

Mamma: Det blir säkert smycken kvar! :) Lördagen den 30:e då ska vi ha kul ;))

Kurrelina: Ja det var inte sista ggn ;))

©Annelieh sa...

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, den 30:onde, kul kul kul!!!! Jag längtar...kram! //Annelie