onsdag 13 maj 2009

Noll koll-dagis??!!!!

Det börjar bli irriterande OCH oroväckande!!!
William & en dagiskompis kom gåendes ner för backen mot vår gata för en timme sedan..!!!! :O
*fanjäklaskitnollkolldagispersonal-busungarsomintelyssnar*
Men helt allvarligt!

Detta är nu 3:e gången William lyckas ta sig från dagis och ingen märker något. Första var under inskolningen.. Då var han borta i över 30min å det hade inget märkt när vi kom tillbaka med honom, hände strax innan hämtning..
Sen var det en gång då han mötte en vän/granne, William var på väg hem för att han var törstig. De var i lekparken å han uppmärksammades efter att vår vän stoppat honom å gett honom vatten hon hade i sin vagn.
Idag visste William att jag skulle vara hemma och tillverka smycken. Ville hämta sin gosehund som han glömde ta med sig tidigare.. Men ändå!!!!

DET ÄR INTE OKEJ!!!!!
Jag är mest arg på förskolan!

4 kommentarer:

mockapocka sa...

Allvarligt talat. Har du pratat med dem på förskolan? De där får ju inte hända. Om det dessutom händer fler gånger verkar det som att de nonchalerar hela situationen. Håller med dig. Det är inte ok.

Mita sa...

men snälla, detta måste du ta upp, herregud vad som helst kan ju hända gullungen...

3Lmamma sa...

Vännen..detta pratade vi om på telefon redan..
helt otroligt och totalt oacceptabelt!!!
INte OK och det måste dem förstå...
Skärpning fröknar på W´s dagis!Kram

Mika sa...

Eh... jag vet inte... jag bara snubblade in på din blogg...Men seriöst! Här där jag bor i skåne har vi STORA rubriker på löpsedlarna när sådant här händer. Det är ABSOLUT inte okej! Det är mer än inte okej!!!! Jag hade gått till tidningen och sedan hade jag önskat att jag bodde i USA (för då hade jag stämt skiten ur dom...) Förlåt... för att jag bara klampade in så här...men jag blev så upprörd över att sådant här händer. Ok att barn försöker ta sig över staket... men där MÅSTE ju finnas någon som i alla fall saknar dom!
Helt vansinnigt!

Ska inte klampa på så nästa gång jag kommenterar... promise...

Mika